FIKSZ iktató
Open source technológiák használata (Java, PostgreSQL, Alfresco dokumentumtár)
Moduláris felépítés, könnyen bővíthető szolgáltatások
Saját eljárás- és jogosultságkezelés, naplózó modul
Integrálható felhasználó-és jogosultság kezelés (LDAP, AD, Single Sign-On)
Robusztus felépítés, fokozott biztonság
Kiemelt rendelkezésre állást képes biztosítani
Vékonyklienses kialakítás, elterjedt böngészőkben való működés (Chrome, Firefox), reszponzív megjelenítés
E-mail postafiók kezelés (ActiveSync, IMAP)
A FIKSZ10 az Ulyssys KFŐNIX keretrendszerére épülő, a 3/2018. (II. 21.) BM rendelet követelményeit kielégítő, minősített folyamatirányítási és iratkezelési rendszer. A FIKSZ rendszert 10+ év iratkezelés terén szerzett tapasztalat alapján alakítottuk ki, a fejlesztés során kiemelt hangsúlyt fektetve a felhasználói élmény fokozására.
A rendszer kiemelt integrációs képességekkel bír, így többek között az alábbi szolgáltatások implementációja történt meg:
- Kormányzati Érkeztető Rendszer (KÉR)
- Hivatali kapu
- Ügyfélkapu
- Cégkapu
- Elektronikus irat hiteles papíralapú irattá alakítása (KEÜSZ, Posta Hibrid)
- Elektronikus iratok levéltári átadása (SIP formátum)
- Rendelkezési Nyilvántartás (RNY)
- Összerendezési Nyilvántartás (ÖNY)
- Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás
- GovCA – Minősített tanúsítványon alapuló elektronikus aláírás és időbélyeg
- Postai elektronikus feladási jegyzék (EFJ)
- Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (NISZ-BKSZ)
- Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (KKSZB)
A FIKSZ iratkezelő szakrendszer további társrendszerek (webservice és REST szolgáltatás publikációk) számára képes iratkezelési szolgáltatásokat nyújtani. Képes helyi ügyféltörzs szakrendszerrel történő integrációra, illetve a Netlock – Minősített tanúsítványon alapuló elektronikus aláírás és időbélyeg használatára.