FIKSZ iktató

Open source technológiák használata (Java, PostgreSQL, Alfresco dokumentumtár)

Moduláris felépítés, könnyen bővíthető szolgáltatások

Saját eljárás- és jogosultságkezelés, naplózó modul

Integrálható felhasználó-és jogosultság kezelés (LDAP, AD, Single Sign-On)

Robosztus felépítés, fokozott biztonság

Kiemelt rendelkezésre állást képes biztosítani

Vékonyklienses kialakítás, elterjedt böngészőkben való működés (Chrome, Firefox), reszponzív megjelenítés

E-mail postafiók kezelés (ActiveSync, IMAP)

A FIKSZ10 az Ulyssys KFŐNIX keretrendszerére épülő, a 3/2018. (II. 21.) BM rendelet követelményeit kielégítő, minősített folyamatirányítási és iratkezelési rendszer. A FIKSZ rendszert 10+ év iratkezelés terén szerzett tapasztalat alapján alakítottuk ki, a fejlesztés során kiemelt hangsúlyt fektetve a felhasználói élmény fokozására.

A rendszer kiemelt integrációs képességekkel bír, így többek között az alábbi szolgáltatások implementációja történt meg:

  • Kormányzati Érkeztető Rendszer (KÉR)
  • Hivatali kapu
  • Ügyfélkapu
  • Cégkapu
  • Elektronikus irat hiteles papíralapú irattá alakítása (KEÜSZ, Posta Hibrid)
  • Elektronikus iratok levéltári átadása (SIP formátum)
  • Rendelkezési Nyilvántartás (RNY)
  • Összerendezési Nyilvántartás (ÖNY)
  • Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás
  • GovCA – Minősített tanúsítványon alapuló elektronikus aláírás és időbélyeg
  • Postai elektronikus feladási jegyzék (EFJ)
  • Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (NISZ-BKSZ)
  • Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (KKSZB)

A FIKSZ iratkezelő szakrendszer további társrendszerek (webservice és REST szolgáltatás publikációk) számára képes iratkezelési szolgáltatásokat nyújtani. Képes helyi ügyféltörzs szakrendszerrel történő integrációra, illetve a Netlock – Minősített tanúsítványon alapuló elektronikus aláírás és időbélyeg használatára.