Ügyfeleink és projektjeink
Amikre büszkék vagyunk
Magyar Államkincstár
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal részére 2004-ben kidolgozott Integrált Igazgatási és Ellenőrzési Rendszer (IIER) fejlesztése, a rendszer megújítása és korszerűsítése 2013-tól a KFŐNIX keretrendszer bevezetésével, illetve a Magyar Államkincstár szervezetébe való átállással kapcsolatos informatikai feladatok végrehajtása
A rendszer az európai uniós agrár- és vidékfejlesztési támogatások évi 2 milliárd eurós összegű kifizetésének teljes informatikai támogatását biztosítja a kérelmek web-es befogadásától kezdve az ügyintézés minden lépésén át, a műholddal végzett és térinformatikai alapú ellenőrzések kiértékelésétől a kifizetések generálásáig és a teljes körű könyvelésig. A rendszerhez kapcsolódik egy komplett MDM (Master Data Management) rendszer, amely egyrészről a hivatal ügyfeleit tartja nyilván teljes, statisztikai elemzésen alapuló kockázati besorolással, valamint az ügyfelek szempontjából releváns földrészletek, épületek, objektumok, címek térinformatikai és numerikus jellemzőket tartalmazó adatbázisával.
A mobilGAZDA alkalmazás a kincstár ügyfelei számára kifejlesztett mobilapplikáció, mely az ügyfél és az Integrált Igazgatási és Ellenőrzési Rendszer (IIER) közötti hatékony és gyors kommunikációt segíti. Valós időben, közvetlenebb kommunikációs csatornán keresztül informálhatók az ügyfelek lehetőségeikkel és kötelezettségeikkel kapcsolatban, melynek hatására a hibás kérelmek és fellebbezések kezelésének legmunkaigényesebb tevékenysége lecsökken, olyan információk gyűjthetők be közvetlenül a gazdáktól, melyek korábban más forrásból nem állhattak rendelkezésre, de gördülékenyebbé teszik az ügyintézést és az információk begyűjtése időben felgyorsul. Egyéb mobilapplikációk is készültek precíziós, hitelsített, GNSS Androidos eszközökre a Kincstár munkatársai számára, melyek segítségével végrehajthatóak a speciális helyszíni ellenőrzési, terepi adatgyűjtési feladatok.
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Agrár- és vidékfejlesztési támogatások és hatósági folyamatok lebonyolítását segítő e-Közigazgatási rendszer fejlesztése, bevezetése és támogatás
A projekt eredménye a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) mezőgazdasággal szorosan összefüggő, specifikus agrárigazgatási, hatósági és szakmai feladatainak az elvégzését támogató informatikai rendszer.
A rendszer egyik központi feladata a kamarai meghatalmazások kezelése, amelynek eredményeképpen az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek immár elektronikus úton, személyes ügyintézés nélkül is létrehozhatják a kamarai meghatalmazást a Magyar Államkincstárnál elvégzendő képviseleti feladatokhoz. A kamarai meghatalmazással a NAK eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben, amihez a rendszer informatikai támogatást biztosít. A fejlesztés eredményeként bevezetett legfontosabb további szakalkalmazások a következők: Földműves nyilvántartás; Őstermelő, Őstermelők családi gazdasága nyilvántartások ügyvitelének támogatása; Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartása; Mezőőri szolgálatok nyilvántartása; Duális képzőhelyek nyilvántartásba vétele; Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetek nyilvántartásba vételéhez igazolás kiállítása; Okmányhitelesítési kérelem; Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapja; Vizsgafelügyelői névjegyzék pályázati űrlapja.
Az elektronikus ügyvitel támogatásához számos SZEÜSZ/KEÜSZ integrációt megvalósítottunk. A legfontosabbak: Központi azonosítási Ügynök (KAÜ), Hivatali kapu/Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ), Rendelkezési Nyilvántartás (RNY+, Jogosultságkezelő Ügynök – JKÜ), Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY), Dokumentumhitelesítés (DH), Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés AVDH, Központi Kormányzati Szolgáltatásbusz (KKSzB).
Budapest Főváros
Budapest Főváros adóhatósági rendszerének szállítása és a mai napig történő támogatása
A Helyi Adók Információs Rendszere (HAIR) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalának egyik legrégebbi, ennek ellenére ma is hatékonyan működő informatikai rendszere. A rendszer a helyi önkormányzati hatáskörbe tartozó adózáshoz kapcsolódó feladatokat támogatja, beleértve az ügyfelek adóbevallásának kiszolgálását, illetve a Hivatal adóhatósági feladatainak ellátást is. A HAIR megfelelő funkcionalitása és működésbiztonsága rendkívül fontos a Hivatal és az Önkormányzat számára, hiszen évi mintegy 240 milliárd Ft bevételi forrás megszerzését kell biztosítania, és mindeközben több százezer ügyfelet érint, akiknek az adminisztratív terheit a szükséges minimumra kell szorítani. A rendszer kifejlesztésére eredendően 1995-ben került sor, amit – akkor még alvállalkozóként – az Ulyssys Kft. valósított meg. Az adójogszabályok folyamatos változása, az elérhető technológiák korszerűbbé válása, valamint a rendszer kapcsán folyamatosan jelentkező új funkcionális igények miatt évről-évre jelentős fejlesztéseket valósítunk meg a rendszerben, 2010-től már közvetlenül, fővállalkozóként. Az utóbbi években ezek közül kiemelkedik az elektronikus adóbevallás bevezetése (webHAIR), az elektronikus fizetési lehetőség megvalósítása, az adószámla-könyvelési modul megújítása (webAdó), az ellenőrzési modul megújítása, illetve a kockázatelemzési modul kialakítása.
KIFÜ
Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása a KIFÜ számára az Ulyssys KFŐNIX keretrendszerének a bevezetésével, mely rendszernek a feladata a kormányzat által kitűzött Szupergyors Internet Projekt tervezésének, tendereztetésének és kivitelezésének támogatása
Szupergyors Internet AlProgram keretében a Hálózatfejlesztés Támogató és Monitoring Rendszer (HTMR) Projektben magas komplexitású térinformatikai alapú távközlési nyilvántartó és tervező, projekt folyamat menedzsment és nyilvántartó szoftver rendszer létrehozása, a kiszolgáló hardver infrastruktúra és a komplex rendszer implementációja, és a rendszer támogatása a teljes átadásáig.
Országos Mentőszolgálat
Részvétel az Országos Mentőszolgálat ERP rendszerének bevezetésében
Az Országos Mentőszolgálat az Integrált Vállalat Irányítási rendszerének részeként az iratkezelési feladatok ellátására cégünk FIKSZ10 tanúsított iratkezelő rendszerének bevezetése mellett döntött. A FIKSZ rendszer tanúsított iratkezelő rendszer, amelynek legújabb, 10.0 verziója már a 3/2018. (II. 21.) BM rendelet követelményeit is kielégíti.
A rendszer az Ulyssys által fejlesztett Kfönix keretrendszerre épül, az eljárásokat a szintén saját fejlesztésű, rendszerbe integrált UlyBPM modul kezeli. Az OMSZ számára kialakított konfigurációban a dokumentumok tárolása Alfresco DMS rendszerben történik, PostgreSQL adatbáziskezelő használata mellett. A rendszer itt Microsoft Windows operációs rendszeren fut. Az OCR feladatok végrehajtására az ABBYY FineReader szervere került beépítésre.
Axiál
Precíziós gazdálkodást támogató rendszer
Az Axiál Kft. a precíziós gazdálkodáshoz kapcsolható tápanyag-kijuttatás tervezés kifejlesztését bízta ránk. A projekt eredményeként elsősorban a kis- és közepes gazdálkodók számára kifejlesztett mAXI-MAP megoldás mobil- és asztali számítógépeken futtatható módon teszi lehetővé a tápanyag-kijuttatás tervezését. A rendszer használata rendkívül intuitív és ergonomikus, még a kiterjedt térinformatikai funkcionalitás sem terheli túl a felhasználókat. Az ISOXML szabvány és a standard SHAPE formátumok felhasználásával a véglegesített kijuttatási tervek olyan formátumban állnak elő, hogy azokat a munkagépeket vezérlő GPS monitorok közvetlenül fel tudják dolgozni.
A rendszer jó úton halad afelé, hogy a szükséges elemzési és beavatkozási pontok mellett a lehető legautomatizáltabb formában valósuljon meg a tápanyag-kijuttatás tervezéséhez szükséges adatgyűjtés és -feldolgozás, illetve az elkészült tervek alapján a munkautasítás kiadása.
Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa számára készült megújult Hegyközségek Információs Rendszere az Ulyssys KFŐNIX keretrendszerének bevezetésével
Az alapműködést támogató rendszer kialakításának célja a korábbi Hegyközségi Információs Rendszer (HEGYIR) valamint a Telepítés Fajtaváltás Kivágás Rendszere (TEFAKIR) kiváltása, a jelenlegi és jövőbeni követelményeknek és igényeknek megfelelni képes IT rendszerrel, amely biztosítja a telepítés, kivágás-engedélyezés funkciók megvalósítását, a hegyközségi hatósági feladatok informatikai támogatását, valamint a szőlészeti és borászati termelők adatbejelentését, elektronikus úton történő támogatásának megvalósítását (e-bejelentés).
Budapesti Közlekedési Vállalat
BKV Energetika projekt
A Budapesti Közlekedési Vállalat energetikai rendszerének kifejlesztése a KFŐNIX keretrendszer bevezetésével, amely a BKV Zrt. teljes villamosenergia-gazdálkodásának a tervezését és éves menedzselését támogatja. Az Energetika rendszer, az energiafelhasználást érintő költségek kezelését és ezek tervezését valamint támogatja. A rendszerbe SAP interfészen keresztül érkeznek alapadatok, melyekhez a rendszerbe további információk (pl mérőállások, számlatétel adatok…) kerülnek rögzítésre. A rendszer komplex megosztási szabály hierarchia alapján felosztja a költségeket és költséghelyekhez, rendelésszámokhoz vagy alfogyasztókhoz rendeli azokat. A kész felosztási állomány feladásra kerül az SAP-ba. Ezen kívül a rendszer a korábbi fogyasztási adatokra alapozva támogatja az energia felhasználás tervezését.
BKV Ingatlan projekt
A BKV ingatlan objektumainak nyilvántartását kezeli, azok típusonként eltérő attribútumaival, térképi megjelenítéssel, a dátum típusú attribútumokhoz kapcsolódó határidő-figyeléssel, az egyes ingatlanokban elhelyezett dolgozók nyilvántartásával, valamint több ingatlan specifikus riporttal. A rendszer számos interfésszel kapcsolódik az SAP-hoz.
BKV Beruházás projekt
A BKV teljes beruházási folyamatának menedzselésére és monitorozására a KFŐNIX keretrendszer bevezetésével kialakított rendszer. A folyamat menedzselése a korábbiakban nem volt gépesített. A bevezetéstől az átfutási idők rövidülését és a monitorozhatóság révén hatékonyabb működést várja a megrendelő.
BKV beszerzés projekt
Folyamat felmérési projekt, melynek célja a BKV teljes beszerzési folyamatát megvalósítani képes rendszer kialakításához részletes folyamat definíció elkészítése. A felmérést követően tervezett a felmért folyamatot megvalósító rendszer kialakítása, mellyel kapcsolatban szintén az átfutási idők rövidülése és hatékonyabb működés a megrendelő elvárása.
Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal
Az Intelligens Élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszer (INTEL) keretében Sertés nyomonkövetési rendszer létrehozása (SNYR)
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) által indított két éves INTEL projekt célja a hivatal élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszerének korszerűsítése és az ügyfelek elektronikus ügyintézésének egyszerűsítése volt. A projekt keretében a T-Systems Magyarország konzorciumi partnereként az Ulyssys Kft. az SNYR rendszer megvalósítását végezte, amelynek fő feladata a sertések életútjának követése. Az állattartó telepekről kibocsátott, a jelölt és szállítólevéllel ellátott, majd elszállított, és a vágóhidakra megérkező, majd levágott állatok adatainak kezelése révén az SNYR biztosítja a hatóság számára a sertéságazat teljesebb és hatékonyabb felügyeletét.
Országgyűlés Hivatala
Az Országgyűlés Hivatala számára magyar nyelvű – súgóval rendelkező – Iratkezelési rendszer kifejlesztése az Ulyssys FiKSZ10 licenc termék bevezetésével, oktatással, akkreditált tanúsítvánnyal és kiemelt rendszertámogatással
Az 1995.évi LXVI.törvénynek, 335/2005.(XII.29.) Korm.rendeletnek, 3/2018.(II.21) BM rendeletnek megfelelő, tanúsított iratkezelési szoftver szállítása. A rendszer biztosítja az elektronikus iratkezelési folyamat megvalósítását, az iratkezelési feladatok minél nagyobb arányban való elektronikus ellátását. Lehetővé teszi az iratok, iratképek elektronikus tárolását, nyilvántartását és kezelését, valamint az ezekhez kapcsolódó elektronikus ügyintézést az irat metaadatok alapján. Kezeli az elektronikus és papír alapú iratokat, lehetőség van átadókönyv előállítására, előadói ív készítésére, naplózásra. Alkalmas exportálható riportok, kimutatások készítésére. OCR szolgáltatás, évi 100.000 oldalig (FineReader Server 14.0 (FRS14)